KELUARGAKU

family galery

Saturday, November 14, 2009

Ches..ches juga......Akhirnya result final exam dah keluar

Akhirnya keputusan final exam ketiga-tiga anak ku sudah aku perolehi. Alhamdulillah, walaupun ada surut dan pasangnya keputusan mereka namun ia sudah memadai bagi kami... lebih-lebih lagi ketika minggu peperiksaan, mereka dikejutkan dengan berita kematian Mak Chaq mereka dan kami sekeluarga terpaksa bergegas pulang ke kampung di Kedah. Masa study mereka ketika itu hanyalah dalam perjalanan pulang ke kampung dan ketika dalam perjalanan pulang dari kampung kerana sesudah sampai di rumah, keesokan harinya mereka terus menduduki peperiksaan pula. Apa-apa pun, abah dan mama mengucapkan tahniah kepada kalian atas pencapaian tersebut.

Kami tahu aktiviti kalian sepanjang tahun 2009 agak padat dengan chess lah, persembahan peringkat sekolah, daerah, negeri, dan kebangsaan. Itu adalah sebahagian dari rencah-rencah kejayaan yang lebih tuntas lagi pada masa depan kalian, insyaAllah. Mungkin cuti sekolah nanti adalah masa untuk kalian tumpukan pula perhatian kalian pada pertandingan-pertandingan chess yang mungkin bakal diadakan di sana sini pula. Selalu lah ingat wahai anak-anak ku, janganlah sampai Yang dikejar tak dapat, yang dikendong pula keciciran . walau siapa pun kita dalam sukan yang kita minati, pelajaran tetap perlu diutamakan.




Azam hanya mampu mendapat tempat ketiga dalam kelas 4 Anggerik. Apa pun tahniah kerana sudah pastinya dia akan meneruskan tradisi untuk terus berada di kelas 5 Anggerik pula, tradisi yang dipertahankan semenjak tahun 1 lagi.



Sedikit penurunan dalam keputusan yang diperolehi oleh Zainoor Ikmal maisarah. Dari nombor 4 terus menjunam ke nombor 9. Walaubagaimana pun masih mengekalkan kelasa Amanah pada tahun hadapan. Jadikan ini sebagai satu pedoman.Apa pun tahniah kerana masih mengekalkan keputusan 5A.




Tahniah kepada Zainoor Ikmal Munirah yang masih mengekalkan nombor 1 sepanjang tahun 2009 ini. Semoga kejayaanmu akan berterusan dan berpanjangan. Tidak sabar rasanya menantikan persembahan yang bakal diadakan pada hari penyampaian hadiah minggu hadapan.


0 Comments: